Monday, April 23, 2012

Nationella prov i svenska

Upplägget för veckan är som följer:

Imorgon, tisdag: 8.00 A408 Läsförståelse. Ta med penna och suddgummi. Kom i god tid! Ingen svensklektion efter provet. 


Torsdag: uppsatsskrivning i A408 kl. 8.00. Ta med dator och laddare. 

Regler för torsdag:
- Ni skriver i Word.
- Internet MÅSTE vara avstängt hela tiden ni skriver. Sätter ni på internet innan ni lämnar in så räknas det som fusk.
- Ni måste lägga in sidhuvud i texten. I sidhuvudet skriver du ditt namn, BG11b, My
- Dokumentet ska döpas till NP Sv1 Ditt namn BG11B
- När ni är klara går ni fram till vakten, sätter på ert internet och skickar in uppsatsen till mig. Skicka till min pednet adress: my.zetterman@pub.malmo.se och till min gmail zetterman.my@gmail.com.

Jag kommer vara vakt både tisdag och torsdag så jag finns där för att hjälpa er.

No comments:

Post a Comment