Wednesday, February 27, 2013

Torsdag och fredag... ska jag passa barn!


Jaha. Nu är min man sjuk. Och jag måste vara hemma och ta hand om barnen. I morgon också och antagligen på fredag. Jag ska försöka hinna lägga upp de aktuella kunskapskraven som ringas in av riktigtfattigt.se samt ge er en beskrivning på vad det är vi förväntar oss ska finnas på er landssida. Ni vet redan ungefär, men det är bra att ha en uppgift att kunna gå och titta på. Jag ska också försöka lägga upp förslag på olika texttyper man kan använda sig av på landssidan (Karolina har redan nämnt rätt många tror jag).

Jag har lagt en uppgift till morgondagens engelska på klassbloggen. Den ska ni alltså jobba med i morgon, men ni får förstås tjuvstarta om ni vill. Räkna med att ni får vikarie i morgonbitti på svenskan. Vikarien tror jag kommer heta...Karolina Göransson:)

No comments:

Post a Comment